vrijdag 10 mei 2013

Kleuren met Potloden


Vandaag begint op ons challengeblog  Kleuren met Potloden weer een nieuwe challenge.
Deze week is tie bedacht door Joukje:
                                 KLEUREN OP KRAFT

Dit is de eerste keer dat ik kleur op kraft, dus dat was wel eventjes wennen.

Een paar weekjes geleden heb ik een workshop gevolgd bij  Alina.
Die meid kan ook zo geweldig inkleuren met potloden.
Ik heb er heel veel geleerd, maar nu nog heel veel oefenen.
Dus dat heb ik nu een beetje geprobeerd om in de praktijk te brengen;)




Papier is een paperpad van Doodlebug Design
Digi is van Mo Manning.
Kraftpapier is van Joy  089-0206
Vlaggetjes zijn een combi van Die-Namics en  Noormal  6003-0028
Hekje Noormal  6002-0192
Vlinders zijn van Joy 6002-0027
Knoopjes zijn ook van Joy.

De andere meiden van het Kleuren met Potlodenteam hebben ook weer prachtige creatie's gemaakt en die kun je  HIER bewonderen.
Jullie hebben 1 maand de tijd om mee te doen.

Onze sponsor is

                               







30 opmerkingen:

Aletta zei

Gaaf kaartje Bernadet!
Mooi gekleurd op kraft, moet ik ook maar eens gaan doen, vind dat namelijk erg mooi staan.
Groetjes Aletta

Colinda zei

Super mooi geworden!!
Leuk voor een eerste schooldag.
Deze digi staat op mijn verlanglijstje bij Mo, vind het zo'n schatje!
Wat gaaf een workshop van Alina, ben wel een beetje jaloers hoor!
Een gezellig weekend, Colinda

Els zei

Wat een super leuke kaart is dit.
Leuk afdrukje ook.
Groejtes, Els

Mariken zei

Mooie kaart en dat kleuren op kraft gaat je al goed af!
Groetjes Mariken xx

José zei

Hoi Bernadet,
Je hebt goed geoefend bij Alina, mooi gedaan, is ook een mooie kaart geworden en leuke kleuren gebruikt.
Alleen in je blogbericht ontbreken misschien een paar woorden en de links die je geplaatst hebt?
José

Hanny zei

Nou je zou niet zeggen dat je nog moet oefenen hoor want het ziet er geweldig mooi uit, een lekker stoer kaartje.
fijn weekend, liefs Hanny♥

Hanny zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
Hanny zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
Hanny zei

Oef mijn berichtje bleef hangen dus ik klikte nog een keer..en nog eens... Uiteindelijk stond het er 3 keer, een beetje veel van het goede hihi, ik heb ze dus verwijderd.
liefs Hanny♥

Corrie zei

Wauwww wat een gaaf kaartje bernadet
en je kleurwerk ziet er super uit op het kraft. Ik heb me er een keer aan gewaagd maar vond het maar lastig hoor

Groetjes Corrie

Ankie vd Polder zei

Wat een mooi kaartje. Groetjes, Ankie

Anita Meijer zei

Wat een schitterende kaart Bernadet, ik vind hem prachtig.
Liefs van Anita

Joukje zei

Wat een super gaaf kaartje Bernadet
Prachtig gekleurd!
Het is zo leuk dat kleuren op kraft,ik doe het gewoon te weinig.
Super leuk om een workshop bij Aline te doen.

Fijn weekend
liefs Joukje

Marian zei

Wat een super mooi kaartje Bernadet
Prachtig gekleurd, leuke digi
Gr. Marian
Fijn weekend

Rosina zei

Wooooow Bernadet....je kaartje is geweldig mooi.....
en die mooie stempel heb je prachtig ingekleurd op kraft....ik ga er zeker ook aan beginnen binnenkort...

groetjes Rosina

Claudia's kaartjes zei

Hoi Bernadet,

Super mooi kaartje.

grtjs
Claudia

Angela zei

Je bent een dankbare leerling voor Alina zeg; wat heb je het al geweldig onder de knie Bernadet....
Een schitterende kaart met een dot van een digi die je 'fabulous' hebt ingekleurd; toppie!!!
Fijn weekeinde gewenst...
grt Angela

Scraptastische hobby zei

Prachtig ingekleurd op dat kraft papier en je kaartje is heel mooi geworden!
Groetjes van Gerie

Antoinette Voorn zei

Mooie vrolijke kaart met super details en top versierd!


Gr Antoinette
http;://antoinettecreacards.blogspot.nl

heidy zei

Wat een leuk kaartje Bernadet!!
Groetjes Heidy

Neline zei

Wat een prachtige kaart Bernadet, mooi gekleurd op kraft.
groetjes
Neline

Marga50 zei

Wowwwww topper van een mooie kaart en super ingekleurd. fijn weekend, groetjes Marga.

Anneke. zei

Wauw, gaaf!!! Ziet er prachtig uit.
Groetjes Anneke.

Riet zei

Wat een geweldige kaart Bernadet.\\Liefs Riet.

Alina zei

heel erg leuk geworden, Bernadet, ik ben ook aan het oefenen op kraft!

Agnes zei

Leuk hè, kleuren op kraft!
Ik vind het altijd een geweldig resultaat geven.
Je hebt weer een schattig kaartje gemaakt en je kleurwerk ziet er top uit!

Christa zei

Hoi Bernadet , ik vond het erg gezellig om je te ontmoeten vandaag ! En wat kan die Alina kleuren he .... Geweldig !! Maar we kunnen nu aan het oefenen gaan. Jouw afdrukje op kraft ziet er al supers uit ! Misschien tot een volgende keer bij Alina. Creatieve groetjes van Christa.

Creatieve handgemaakte kaarten zei

Super leuk kaartje heb je weer gemaakt!

Groetjes Ida

Christa zei

Wauw Bernadet , wat heb je mooi gekleurd op kraft !! En wat was dat leuk he .... een ws van Alina. Ik vond het geweldig. Ik hoop je daar nog eens te treffen. Groetjes , Christa.

anita01 zei

Geweldig gelukt hoor, je kan het als de beste ;o)))))

Warme groetjes,
Anita.